حضور شرکت سل تک فارمد در نخستین نمایشگاه سلامت بنیان

در تاریخ ۸ اسفند ۱۴۰۱ شرکت دانش بنیان سل تک فارمد با افتخار در نخستین نمایشگاه سلامت بنیان حاضر شد و محصول پیشرفته خود را به نام ریکالرسل جهت درمان بیماری ویتیلیگو با حضور دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت رونمایی کرد. این محصول جدید، به عنوان یک روش درمانی نوین در حوزه درمان بیماری ویتیلیگو، به شدت مورد توجه قرار گرفته است. سلول درمانی، یک روش درمانی نوین است که در آن از سلول‌های بدن برای درمان بیماری استفاده می‌شود. این محصول جدید با استفاده از سلول‌های بنیادی، به بیماران کمک می‌کند تا از مشکلات ناشی از ویتیلیگو رهایی یابند.

در رونمایی از این محصول، شرکت سل تک فارمد با پزشکان و متخصصان در این حوزه همکاری کرده و نتایج بسیار موفقی در درمان بیماران ویتیلیگو به دست آورده است. محصول سلول درمانی ریکالرسل تحت نظارت شدید و دقیق دستگاه‌های تایید شده فنی و بهداشتی قرار دارد، به همین دلیل درمان با این محصول برای بیماران بسیار ایمن است.

با توجه به نتایج موفقی که از این محصول در درمان ویتیلیگو به دست آمده است، شرکت سل تک فارمد با افتخار اعلام می‌کند که این محصول به عنوان یک روش درمانی نوین، برای بیماران ویتیلیگو در دسترس خواهد بود.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *